Nejčastější dotazy a potřebné informace

Přátelé, kamarádi, děkujeme Vám za krásné společné chvíle a těšíme se na Vás v sezóně 2023.

Jaké benefity jsou kromě vstupu na představení u VIP vstupenky?                                           

  • přednostní vstup bez čekání
  • nejlepší místa v hledišti
  • wellcome drink
  • měkký podsedák
  • dolarová mince na památku
  • volný vstup na běžný denní program ( vztahuje se pouze na představení)
  • možnost focení s hlavnými hrdiny po skončení představení
  • divadelní program – bulletin
  • památeční plakát s datem představení

Platí u Vás sleva na rodinné vstupné?

Ne, slevu na rodinné vstupné na představení Vinnetou neposkytujeme.    

V kolik hodin začíná a jak dlouho trvá představení Vinnetou?

Představení začíná v 18.00 a trvá cca 90 minut. V případě nepřízně počasí se může začátek představení posunout.                                                    

Co když bude pršet?   

Představení se koná i při nepříznivém počasí (mírný déšť, chlad…). K dispozici máme deštníky a pláštěnky, za poplatek si je můžete zapůjčit. Začátek představení může být vzhledem k takovému počasí posunut o 10 minut, maximálně však o 30 minut. Poté může být představení předčasně ukončeno.
Při nepříznivém počasí je možno představení přerušit, maximálně však na 30 minut.
Představení se ruší při velmi nepříznivém počasí (silný déšť, bouřka, vítr apod.). Konečné rozhodnutí o zrušení (změně) představení bude vyřčeno až u nás, těsně před začátkem představení.                                                                                                                                   

Jak mám postupovat, pokud bude představení z důvodu velmi nepříznivého počasí zrušeno?

V případě, že bylo představení zrušeno z důvodů velmi nepříznivého počasí a samotné představení nezačalo, můžete si u nás e-mailem na pr@westernove-mestecko.cz požádat o přebookování vstupenek na jiný termín. V případě, že vám žádný jiný termín nevyhovuje, můžete na té samé e-mailové adrese požádat o vrácení vstupného.  Pokud potřebujete další informace, volejte nám na telefonní čísla uvedené v kontaktech.

Zrušili jste představení a mně vznikly náklady na cestu. Budou mi vráceny?                                

Bohužel ne. Je na vašem rozhodnutí, jestli k nám navzdory nepříznivé předpovědi počasí vycestujete. Pokud nechcete, aby vám zakoupené vstupenky propadly, můžete nás i v den konání představení       e-mailem na pr@westernove-mestecko.cz požádat o jejich přebookování na jiný termín.

Jak se k vám mám obléct?                                                                                                                                 

S ohledem na to, že představení se hraje v amfiteátru pod širým nebem, přizpůsobte svůj oděv počasí. V horkých dnech je dobré mít s sebou klobouk nebo čepici.  V těch zatažených je dobré mít s sebou deštník nebo pláštěnku. 

Jdu k vám zdaleka. Je možné se u vás ubytovat?                                                                                       

Ano. Ubytování si můžete pohodlně z domova on-line rezervovat zde. Pokud potřebujete s rezervací pomoct, napište mail na ubytovani@westernove-mestecko.cz a my už se o vás rádi postaráme. Kapacita ubytování je omezená, proto doporučujeme nejdřív rezervovat ubytování a až pak si zakoupit vstupenky na představení. 

Jak mohu zakoupit vstupenky?     

Vstupenky můžete zakoupit v předprodeji on-line na stránkách společnosti Ticketportal. V den konání představení si vstupenky můžete zakoupit i u nás na pokladně. Platit je možné v hotovosti i kartou.

Chci zakoupit vstupenky on-line a stránka Ticketportal mi nefunguje správně. Co mám dělat? 

Doporučujeme stránku na 15-20 minut vypnout a pak to zkusit znovu. Pokud problém přetrvává, obraťte se prosím na zákaznickou podporu společnosti Ticketportal. Potřebné informace Vám rádi poskytnou. 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Zeptejte se nás. Rádi odpovíme.